IndiceIndice  FAQFAQ  CercaCerca  Lista UtentiLista Utenti  GruppiGruppi  RegistratiRegistrati  AccediAccedi  

Condividi | 

AVERTI ADDOSSO

Andare in basso 
AutoreMessaggio
InPuntadiPenna

Numero di messaggi : 983

MessaggioTitolo: AVERTI ADDOSSO   3/10/2008, 17:50

AVERTI ADDOSSO

Ogni vvota ca fernesco 'e fa l’ammore cu tte, me vene 'a nustalgia.
Te guardo dint a ll’uocchie, suspiro e tremmo, me vene 'a malatia, ca nun vuò fa cchiù l' ammore cu' mme.

E sento dint' 'a panza 'na cosa ca me astregne, 'na cosa ca me leva 'a salute, m’appiccio 'na sigaretta e nun tengo manco 'a forza 'e te parlà.

Quanno fernesco e fa l' ammore cu tte e ride, me scordo pure 'o nomme e 'a prufessione, e tutte 'e vvote m’addimanno:

-Giulià, ma pecchè te ne vaje a' casa?

Ma, si avuote ll’uocchie a ‘n atu lato , me scenne 'a paura, nun dico na parola, e nun te facce capì ca campo sulo aspettanno 'o mumento 'e fa n'ata vota, ancora, l’ammore cu' tte
.

http://inpuntadipenna.org/messaggi-nella-bottiglia-f33/averti-addosso-t3720.htm
traduzione:

Ogni volta che finisco di fare l'amore con te, mi viene la anostalgia.
Ti guardo negli occhi, sospiro e tremo, mi viene la malattia, che non vuoi fare più l'amore con me.

E sento dentro lo stomaco na cosa che stringe, na cosa che mi leva la salute, mi accendo una sigaretta e non tengo manco la forza di parlare con te,

Quando finisco di fare l'amore con te e ridi, dimentico anche il nome e la professione, e tutte le volte mi domando:

- Giuliana, ma perchè te ne vai a casa?

Ma, se tu giri gli occhi dall'altro lato, mi vine la paura, non dico una parola, e non ti faccio capire che vivo solo aspettando il momento di fare un'altra volta, ancora, l'amore con te.

http://inpuntadipenna.org/messaggi-nella-bottiglia-f33/averti-addosso-t3720.htm
Torna in alto Andare in basso
Visualizza il profilo

AVERTI ADDOSSO
Pagina 1 di 1

Permessi di questa sezione del forum:Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum
 :: PUBBLICAZIONI PER AUTORE :: Penna Libera-
Vai verso: